بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

من فقط مال توام!

صبا به من می گه تو چرا همش می خندی ؟؟

اون از من می پرسه تو تا حالا گریه کردی؟؟

اون نمی دونه من دوست ندارم کسی به جز تو اشکامو ببینه

اون نمی دونه من دوست ندارم واسه کسی به غیر از تو گریه کنم

هیچ کس نمی دونه که دلیل همه ی گریه ها و خنده های من تویی

و این حس خوبیه که فقط خودم و خودت می دونیم

نظرات 2 + ارسال نظر
asadi دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://satsw.blogsky.com

سلام...........
شما که ......خیلی خوش قول هستی.......
ولی من بازم بهتون سر زدم.........
موفق باشید!

zari سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ

گل قشنگم پس من چی؟ .....
امیدوار باش ....
ولی بدون هر کسی لیاقت اشکهای قشنگتو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد