بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

دلم هوای گریه داره

خورشید باید میرفت اخه دیرش شده بود

اسمون خواهش کرد اما خورشیذ غروب کرد و رفت

اسمون دلش گرفت

یهو زد زیر گریه.....

اسمون بین گریه هاش می گفت :یه چیزی رو یادم شد بهش بگم می خواستم بهش بگم که چقدر دوسش دارم!

من بهش گفتم گریه نکن فردا دوباره برمی گرده

کاشکی یکی هم پیدا می شد این حرف روبه من بزنه

.

..

...

دلم هوای گریه داره

 

نظرات 4 + ارسال نظر
AmOo.3oNA شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ http://playboybox.coo.ir

سلام . دوست عزیز از اینکه به ما سر زدی ممنون‌‌!
اما من ۱ چیو نمی فهمم ؟؟ شما کی هستی ؟؟
بچه کجایی ؟‌ البته ۱ موقع فوضولی نشه اااا . اما در کل وب نازی داری ..!‌ با مطلبات خیلی حال کردم .!‌
از نظر قشنگتم ممنون !
اگه پا بودی بیشتر آشنا میشیم !
بازم بیا سراغم . بازم ممنون !
قربانت !
m3rl!n - RAP.081

سلام
اشکالی نداره اگه منو نشناختی!!!
من قبلن وبلاگ می نوشتم و کلی با هم دوست بودیم
هنوز ادرس وبلاگ قبلی من تو لینک ها ی وبلاگ تو هست!!!
.
.
.
از نظرت راجع به ووبلاگم ممنون

مسافر شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.farvardin86.blogsky.com

سلام.
رفتنی باید بره و موندنی همیشه می مونه.
اگه بر نگشت بدون از اول هم موندنی نبوده پس بهتر که زودتر رفت. اما اگه موندنی باشه برمی گرده دیر و زود داره فقط ...

سلام
امما این وسط تکلیف دل من چی می شه؟؟؟

زهرا جو نت پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد