بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

بی همزاد

بی همزاد تر از گل تنها تر از ماه و گوشه گیرتر از باد

گاهی اوقات این جوری می شه!

گاهی اوقات یه لبخند کوچیک آدم مرده رو زنده می کنه...

گاهی اوقات یه حرف کوچیک دل آدمو پر از عشق می کنه...

گاهی وقات یه کار کوچیک پیوند بین آدمارو قویتر می کنه...

گاهی اوقات یه هدیه کوچیک باعث می شه یاد اون همیشه با آدم بمونه...

.

..

...

حتی یه تار موی تو وقتی فرسنگ ها از من دوری می تونست تو رو برای من زنده کنه و من حس کنم تو همیشه و همیشه کنار من هستی و من همیشه و همیشه مال توام....

اما تو حتی منو لایغ یه تار از موهات هم ندونستی ....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده جون سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ

عزیزم حرف نداشت روزی میرسه که اونم اینو می فهمه نزار قلب بزرگت پر ادمای کوچیک بی ارزش بشه تا وقتی صاحبش برسه

سلام مهربون من!
اگه من تا اون روز من زنده باشم ......
.
..
...
خودمم از روزی که این اتفاق بیفته می ترسم اما تا یه حدودی این جوری هم شده....آخه دل من صاحبی داره که دلش برای اموالش نمی نسوزه ...

masoud پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

وبلاگت خلیی قشنگ به هت نمیاد از این کارا بلد باشی ایول

اولیشو ممنون ..... اما دومی : چرا ؟ مگه من چه جوری ام‌؟؟؟ سومی هم : ممنووننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد